پاورلیفتیگ کار ملایری به مسابقات جهانی راه یافت

گروه ورزش: محمد صالح احمدی با عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور به مسابقات جهانی پاور لیفتینگ نیوزلند راه یافت       به گزارش “فردای همدان”، محمد صالح احمدی پاولیفتینگ کار جوان ملایری که در مسابقات قهرمانی کشور در بجنورد موفق شده بود به مقام قهرمانی دست ییابد و با این قهرمانی توانست جواز […]

گروه ورزش: محمد صالح احمدی با عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور به مسابقات جهانی پاور لیفتینگ نیوزلند راه یافت

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، محمد صالح احمدی پاولیفتینگ کار جوان ملایری که در مسابقات قهرمانی کشور در بجنورد موفق شده بود به مقام قهرمانی دست ییابد و با این قهرمانی توانست جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان که در نیوزلند برگزار می شود را کسب نماید.

غلامحسن اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ضمن تبریک به این ورزشکار گفت : شهرستان ملایر پتانسیل بالایی در کسب عنوانهای جهانی در رشته پرورش اندام دارد.

وی افزود: اگر حضور مربیان زحمت کش و بی ادعا در ورزش نباشد حتما هیئتهای ورزشی با این وضعیت مالی ورزش با مشکل مواجه خواهند شد.

اکبری از مطالعه دقیق و پیمایش ورزش شهرستان برای برنامه ریزی مدیریتی ورزش شهرستان خبر داد و گفت: به زودی گزارشی کامل از وضعیت حال حاضر ورزش شهرستان به سمع و نظر همشهریان خواهد رساند.