رییس دادگستری شهرستان رزن:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان رزن

رییس دادگستری شهرستان رزن گفت: همزمان با ولادت حضرت معصومه (ع) و شروع دهه کرامت، به همت نیکوکاران و خیرین، ۷۰ بسته معیشتی با ارزشی بالغ بر یکصد و بیست میلیون تومان بین خانواده‌های زندانیان نیازمند شهرستان رزن توزیع شد.

به گزارش فردای همدان، به نقل از روابط عمومی دادگستری رزن دکتر وحید آرمان در این باره گفت: این امر در راستای حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند اجراء شده است.

وحید آرمان رییس دادگستری شهرستان رزن بیان کرد: با کمک نیکوکاران و خیرین جشن نسیم مهر با همت و میزبانی دادگستری رزن همزمان با دهه کرامت، و با حضور پرچم متبرک حضرت ثامن‌الحجج امان رضا(ع) و خادمین حرم رضوی در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی مراسم با شکوهی برگزار شد و ضمن تقدیر از ۳۰ نیکوکار و خیر، بسته معیشتی و موادغذایی به ارزش ریالی هر کدام ۱ میلیون هفتصد هزار تومان بین ۷۰ خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع گردید.

رییس دادگستری شهرستان رزن ادامه داد: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید می باشد. بهترین زمانی که انسان می تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده هایشان به وجود آورده است. برخی از این افراد، خانواده های آبرومندی هستند و به گونه ای زندگی می کنند که به نظر می رسد افراد بی نیازی هستند و در انفاق پنهانی آبروی فرد نیازمند حفظ می شود.

آرمان بیان کرد: بر همین اساس و بنا بر برنامه کمک های مومنانه که دستور مقام معظم رهبری است، با حضور خیرین و نیکوکاران و همچنین دادستان محترم، مدیران و مسیولین اجرایی شهرستان بسته های معیشتی و مواد غذایی، به خانواده های مددجویان اهداء شد.

وی با اشاره به لزوم کمک های مستمر جهت خانواده های زندانیان ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم خیر در شرایط اقتصادی سخت، که خانواده های زندانیان بیش از پیش نیاز یاری خیرین می باشند کمکهای بیشتری جهت حمایت از این قشر آسیب پذیر ارائه شود.