اختصاص بیش از ۵ میلیارد اعتبار برای سالن‌های ورزشی رزن

فرماندار رزن از اختصاص بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار برای سالن های ورزشی شهرستان رزن خبر داد.

به گزارش فردای همدان، در آیین تجلیل از ورزشکاران بخش سردرود که در شهر دمق برگزار شد، علی اصغر غفاری آثار اظهار کرد: در سال گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان برای سالن‌های ورزشی این شهرستان اعتبار اختصاص داده شد که با این میزان اعتبار در حال حاضر تمامی سالن های ورزشی سطح شهرستان در حال تعمیرات هستند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان در دولت سیزدهم افتاده است،افزود:زمین چمن شهر رزن یکی از جمله پروژه هایی است در دو سال گذشته با تزریق بیش از شش میلیارد تومان اعتبار آماده افتتاح و بهره برداری و برگزاری مسابقات است.

غفاری آثار همچنین با اشاره به فعال شدن دوباره پروژه استخر نیمه کاره بانوان شهرستان رزن در دولت سیزدهم تصریح کرد:این پروژه مربوط به سال ۸۹ بوده که در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان همدان به این طرح اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که از این میزان اعتبار تاکنون ۴ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و ۸ میلیارد تومان برای آن قرار داد بسته شده و در حال حاضر طرح فوق فعال و در حال اجراست.

فرماندار رزن همچنین با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در شش روستای شهرستان تعداد ۶ زمین چمن مصنوعی در حال احداث است،خاطر نشان کرد:هر روستایی که بخواهد در حوزه ورزش در روستای خود مشارکت مردمی داشته باشد نیمی از مبلغ پروژه را در آن روستا خود تامین اعتبار خواهیم کرد.

غفاری آثار با بیان اینکه هر روستا که ظرفیت احداث زمین چمن مصنوعی داشته بلند آمادگی لازم برای احداث زمین چمن مصنوعی در آن روستا وجود دارد ضمن اینکه در زمین چمن مصنوعی روستای چورمق با مشارکت و کمک اهالی روستا و بسیج سازندگی در این روستا احداث شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان رزن نیز ۲ زمین چمن مصنوعی در دمق و قایش اجرا کرده است،گفت: سالن بوکس، تجهیز سالن پینگ پنگ، تعمیر سالن انقلاب شهر رزن، سالن ورزشی خورونده و امتلر، پروژه سالن ورزش باستانی، زمین چمن دمق از جمله پروژه های حوزه ورزشی شهرستان بوده که در حال اجرا بوده و یا اینکه به بهره‌برداری رسیده اند.

در پایان این مراسم که توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن با حضور مهندس علی اصغر غفاری آثار فرماندار شهرستان ، سید ابوالحسن مصطفوی غمام منتخب مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی میرزایی امام جمعه شهر دمق، مسیولین بخش سردرود و قهرمانان ورزشی این منطقه برگزار شده بود از ورزشکاران برتر و قهرمانان ورزشی بخش سردرود شهرستان رزن تجلیل شد.