نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، محمد سرگزی با بیان اینکه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران را به دیده منت می پذیریم، اظهار داشت: به دلیل اهمیت بالای موضوع و تکریم مسافر این اداره کل با هزینه خود برچسبهایی را تحت عنوان سامانه نظارت بر عملکرد راننده و ناوگان با پلاک انتظامی را چاپ و دو نسخه از آن را در اختیار تمامی شرکت ها و ناوگان مسافری قرار داده است، همچنین به شهرستان ها ابلاغ شده است که این برچسبها را به صورت رایگان چاپ و در اختیار شرکت ها و ناوگان خود قرار دهند.
سرگزی افزود: در این برچسبها به اطلاع مسافران رسانده شده است که از چهار راه ارتباطی می توانند نظرات خود را به اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان انعکاس دهند. وی ادامه داد: عمده مسائل و مواردی که ممکن است مسافری بخواهد در مورد آن نظر، انتقاد، پیشنهاد و شکایتی را به ثبت برساند مربوط به توقفهای طولانی غیرمجاز و یا لزوم توقف مناسب برای ادای فرایض دینی مانند توقف برای اقامه نماز و صرف افطاری و سحری می شود که البته این توقفها معمولا به صورت منظم انجام میشود.
وی ادامه داد: علاوه بر این دو مورد، مسافران عزیز میتوانند مشکلات جادهای پیش آمده در مسیر را از طریق راههای ارتباطی به اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان منعکس کنند.
معاون حملونقل اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان، در پایان خاطرنشان کرد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ آماده ثبت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافران است.