برای ثبت‌نام در سامانه “هلال من” تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه فرصت باقی است

رئیس جمعیت هلال‌ احمر همدان گفت: داوطلبان و جوانان تا ۱۵ اردیبهشت جهت حضور در انتخابات مجامع فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه https://helaleman.rcs.ir هلال من، اقدام به ثبت اطلاعات فردی و عملکرد کنند.

به گزارش فردای همدان، احمد مطلبی در خصوص انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اظهار داشت: هلال احمر مجموعه ای مردمی است و اساسا با حضور و مشارکت مردمی تلاش میکند تا فعالیت های امدادی وبشردوستانه خوب و مثبت داشته باشد. هلال احمر از مردم و برای مردم است.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر همدان افزود: سعی و تلاش همه ما براین اصل است که همدل، هماهنگ و یک صدا با برنامه ریزی دقیق و کار مستمر، انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط توأم با حضور حداکثری کلیه اعضا و داوطلبان واجد شرایط داشته باشیم تا مردمی‌بودن هلال احمر تقویت شود.

وی گفت: داوطلبان و جوانان تا ۱۵ اردیبهشت جهت حضور در انتخابات مجامع فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه https://helaleman.rcs.ir هلال من، اقدام به ثبت اطلاعات فردی و عملکرد کنند.

مطلبی در پایان خاطرنشان کرد: روند مشارکت داوطلبان و جوانان در انتخابات مجامع هلال احمر صعودی بوده و تلاش می‌شود تا این حضور مردمی در کنار هلال احمر تقویت شود.