اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان با اشاره به رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی طی سال گذشته در تویسرکان گفت: سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش فردای همدان، سجاد محمداصغری با اشاره به افزايش تولید گوشت مرغ در تویسرکان طی سال گذشته اظهار کرد: میزان جوجه ریزی در سال ۱۴۰۲، ۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۴۲ قطعه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌ تویسرکان با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۴۷ درصدی داشته به طوری که میزان جوجه‌ریزی سال ۱۴۰۱، ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار قطعه ثبت شده است افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده بین واحدهای تولیدی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی است.

وی یادآور شد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از ۸ هزار تن و در سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

محمداصغری با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و تولید مرغ گرم وجود ندارد خاطرنشان کرد: گوشت مرغ شهرستان با همکاری یکصد واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌ تویسرکان تصریح کرد: وضعيت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است.

وی در پايان به اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این مهم در حال انجام و در مرحله نصب کارتخوان است به نحوی که از مرحله تولید تا توزیع به صورت هوشمند رصد می‌شود.