استاندار همدان؛

لزوم توسعه و تقویت رشته‌های پزشکی، دستیاری و تخصص در دانشگاه علوم‌پزشکی همدان

استاندار همدان گفت: توسعه فضاهای آموزشی و تقویت رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، دستیاری و تخصص مورد تأکید است و از این موارد حمایت می‌کنیم.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با اعضای هیأت رئیسه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، اظهار داشت: مردم در هر شرایطی پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاه‌اند و انسان‌دوستی آنها در حضور پُرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نمایان است.

استاندار همدان با بیان اینکه حوزه سلامت در دولت حائز اهمیت است، افزود: همانطور که دیدیم در آغازین روزهای فعالیت دولت با عنایت ویژه‌ی رئیس‌جمهور محترم توانستیم نسبت به سایر کشورها زودتر بر ویروس منحوس کرونا فائق آییم.

وی بیان کرد: ایثار کادر درمان غیرقابل انکار است و نیروی انسانی متخصص و پزشکان مهم‌ترین سرمایه هستند که زحمات آن‌ها قابل تقدیر است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه مأموریت‌محوری دانشگاه‌ها یک حرکت برای خوداتکایی و مسئولیت‌پذیری دانشگاه‌ بوده که به خوبی در حال انجام است، عنوان کرد: در تأمین نیاز‌های دارویی اقدامات خوبی انجام شده و کمبود دارویی نباید احساس شود.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: مستکبران و دشمنان ايران اسلامی به جای مواجه‌ی مستقیم با نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی، القای ناکارآمدی و مخدوش‌کردن امنیت را جایگزین کرده‌اند.