شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد

معاون استاندار همدان گفت: شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد.

به گزارش فردای همدان، امیررضا یوسفیان در جلسه‌‌ شورای هماهنگی ترافیک استان «همتا»، اظهار داشت: در اجرای پروژه‌ی تقاطع غیرهم‌سطح مدرس شکی نیست اما نحوه‌ی اجرای آن مورد بحث و حائز اهمیت است چراکه مداخله باید عاقلانه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: طرحی جامع است که عوارض و آثار حاصل از اجرای آنرا به حداقل برساند و پیوست‌های فنی، اجتماعی و مسیرهای جایگزین رفت و آمد به درستی تعیین شود.

وی بیان کرد: وقتی دستگاه خدمات‌رسان اعلام می‌کند که با اجرای طرح خدمات‌رسانی مختل می‌شود، این مطلب باعث تنش اجتماعی خواهد شد.

یوسفیان ادامه داد: منطقه‌ منوچهری بدنه‌ بازآفرینی شهری است و شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی را ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار عنوان کرد: طبق تأکیدات شورای امنیت کشور برای چنین طرح‌هایی باید پیوست‌های پدافند غیرعامل ارائه شود که تاکنون این پیوستها از سوی شهرداری ارائه نشده است.

وی ادامه داد: منابع تأمین مالی این طرح دارای ابهام است و برات کارت طبق قانون برای مطالبات پیمانکار بوده و برای تأمین مالی پروژه‌های جدید نیست.

یوسفیان در پایان خاطرنشان کرد: اگر شهرداری منابع تأمین مالی، زمان اجرا، پیوست‌های فنی و اجرایی و هرآنچه بر اجرای پروژه اثرگذار است را ارائه کند، آمادگی اجرای پروژه را داریم.