آمادگی استان برای اسکان ۲۰ هزار نفر در هر شبانه روز

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان برای اسکان ۲۰ هزار نفر در هر شبانه روز آمادگی دارد، گفت: میزان تصادفات برون‌شهری در استان کاهش یافته است.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اسکان و اقامت ۲۰ هزار نفر گردشگر در شبانه‌روز در استان همدان پیش‌بینی شده است.

استاندار همدان افزود: از ابتدای سفرهای نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تردد و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۱ هزار تردد در سطح جاده‌های استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیش‌ از ۳۰ هزار نفر گردشگر در استان همدان اقامت داشته‌اند، عنوان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی بیش از ۱۷۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته، بازدید کرده‌اند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در ایام سفرهای نوروزی ۱۰۵ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف انجام شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین نوروزی درحال تلاش هستند.

استاندار همدان عنوان کرد: با مدیریت و کنترل پلیس‌راه استان میزان تصادفات برون‌شهری کاهش یافته و امیدواریم رانندگان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی از مخاطرات پیشگیری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان همدان جزو چهار استان برتر در اسکان و حضور مسافرین و گردشگران در ایام سفرهای نوروزی بوده که حاصل تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی در آماده‌سازی زیرساخت‌ها و خدمات به مسافرین بوده است.