هموطنان، همدان را مقصد سفر خود انتخاب کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه از هموطنان دعوت می‌کنیم همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند، گفت: استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری تاریخی و طبیعی دارد و مسافران می‌توانند خاطرات خوشی را در این استان ثبت کنند.

به گزارش فردای همدان، حسن رضانیا روز دوم فروردین در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن، اظهار کرد: در همدان آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی وجود دارد‌‌.
وی با اشاره به اینکه در ستاد سفر هماهنگی بالایی بین اعضا حاضر وجود دارد، افزود: دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و بخش خصوصی نیز آمادگی خوبی برای پذیرش مسافران نوروزی دارند.

رضانیا ادامه داد: با توجه به شرایط جوی چند روز گذشته و ماه مبارک رمضان، آمار ورود مسافران به استان همدان قابل قبول است و انتظار می‌رود آمار ورودی مسافران در روزهای آینده سیر صعودی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه از هموطنان دعوت می‌کنیم همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری تاریخی و طبیعی دارد و مسافران می‌توانند خاطرات خوشی را در این استان ثبت کنند.