ایجاد مراکز دائمی خدمات گردشگری در ورودی‌های همدان

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از ایجاد مراکز دائمی خدمات گردشگری در ورودی‌های شهر همدان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، حمید بادامی‌نجات روز دوم فروردین در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان، گفت: تلاش می‌کنيم در سال‌جاری در سه ورودی مهم همدان شامل جاده تهران، جاده کرمانشاه و جاده ملایر محل دائمی راهنمایان گردشگری ایجاد کنيم و این موضوع در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۴ متولی این کار شده است و مکان‌هایی را در اختیار میراث‌فرهنگی و بخش خصوصی قرار خواهد داد تا به‌ صورت دائمی خدمات گردشگری را به مسافرین ارائه دهند.

بادامی‌نجات با اشاره به اینکه امیدواریم امسال ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان را جشن بگیریم، گریزی به شعار سال زد و گفت: امیدواریم در سال جاری در حوزه گردشگری سال پر رونقی برای فعالان این حوزه به ویژه بخش خصوصی باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان درباره فعالیت‌های ستاد خدمات سفر، بیان کرد: اقدامات خوبی که در نوروز امسال در شهر همدان شاهد هستیم نتیجه همکاری دو نهاد شهرداری و میراث‌فرهنگی است.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: همکاری بین این دو نهاد مدتی است شکل گرفته و در تعطیلات نوروز نیز ستاد مشترک را ایجاد کردند، در سالیان قبل ستاد گردشگری خدمات‌رسانی خوبی به مسافران نوروزی داشت و امسال نیز این رویه ادامه دارد.