نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به شیفت بندی و حضور ۲۴ ساعته پرسنل سامانه ۱۳۷ در ایام نوروز عنوان کرد: برنامهریزیها و هماهنگی های لازم بین مجموعههای مختلف مدیریت شهری اعم از مناطق ، معاونت ها و سازمان ها در خصوص وظایف محوله در راستای خدمات رسانی مطلوب انجام شده است.
وی با تاکید بر پیگیری پیام ها و درخواستهای نوروزی شهروندان و گردشگران در سامانه ۱۳۷ افزود: به منظور افزایش رضایتمندی از عملکرد شهرداری و پاسخگویی بهتر، مقرر شد مجموعههای ذی ربط درخواست های شهروندان و گردشگران را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: در ایام نوروز گشت های صبحگاهی و عصرگاهی نسبت به رصد حوزههای خدمات شهری ، پارکها،حمل و نقل و ترافیک، مباحث عمرانی ، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری و سایر امور محوله اقدام و مشکلات مربوطه را رفع میکنند.
شهردار همدان دریافت بازخورد از شهروندان را مهم دانست و یادآور شد: در خصوص مواردی که توسط واحدهای مختلف مدیریت شهری انجام میشود و همچنین جهت بهبود عملکرد شهرداری ، صحت سنجی و استعلام از شهروندان مورد توجه قرار گرفته شده است.
حسینی یادآور شد: مقرر شد فرمهای بازدید مرتبط با مناطق ، سازمانها و مجموعههای تابعه شهرداری همدان با توجه به فرارویی سال جدید و ارایه آن به مدیران و مسئولان شهرداری همدان تهیه شود.
سید مسعود حسینی با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری گفت: کارشناسان گردشگری که از طرف سازمان فرهنگی و ورزشی معرفی می شوند جهت راهنمایی و پاسخگویی به مسافران و گردشگران در این سامانه حضور دارند.