استاندار همدان:

پس از بازشماری آراء، تغییری در نتیجه‌ به وجود نیامد

استاندار همدان گفت: پس از بازشماری آرای انتخابات، تغییری در نتیجه‌ به وجود نیامد.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ر همایش شهرداران استان، اظهار داشت: چهار رکن سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در انتخابات که مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) بیان فرمودند، به خوبی تحقق یافت.

استاندار همدان با بیان اینکه در بازشماری آرای حوزه‌های انتخابیه همدان و فامنین و بهار و کبودرآهنگ، تغییری در نتیجه شاهد نبودیم، افزود: آرای مردم حق‌الناس است و برای صیانت از آراء تمام توان خود را بکار گرفتیم چراکه صیانت از یک رأی هم برای ما حائز اهمیت بود.

وی بیان کرد: دشمنان با طراحی ایجاد دو قطبی به دنبال درگیری و تقابل ملت و بروز مشکلات حاد در جمهوری اسلامی ایران بودند اما با عنایت الهی، نگاه خاص حضرت ولی‌عصر(عج)، برکت خون پاک شهدا و رهبری داهیانه‌ی مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)، کشور از چالش بزرگی عبور کرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: نظام سلطه تلاش کرد مردم شریف ایران را از حضور در پای صندوق‌های رأی دور کند اما با هوشیاری ملت بصیر، حماسه‌ای بی‌نظیر در انتخابات یازدهم اسفندماه خلق شد.

استاندار همدان عنوان کرد: در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن شاهد حضور وحدت بخشی بودیم که نشان از هوشمندی ذاتی مردم در وفاداری خود به نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر امیدآفرینی و تبیین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی سفارش دارند و مدیران در تمام بخش‌ها و بنابر تکلیف این امر مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.