اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از جمع‌آوری و دستگیری ۲۳ قاچاقچی، خُرده‌فروش، معتاد متجاهر و کشف مقداری موادمخدر صنعتی و محترقه در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در روز گذشته خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در این رابطه اظهار کرد: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه تأمین امنیت محله‌ها، جمع‌آوری معتادان تابلو و پاکسازی اماکن عمومی، پارک‌ها و اطراف مراکز آموزشی از وجود این دسته از افراد است، روز گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری رده‌های تابعه اقدام به اجرای طرح کرد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح علاوه بر کشف مقدار ۸۰۰ گرم هروئین و شیشه و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه‌ای دراین رابطه، تعداد ۱۹ نفر معتاد تابلو و دو نفر خُرده‌فروش دستگیر و معتادان پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی به مراکز ترک اعتیاد و قاچاقچیان و خرده‌فروشان به مراجع قضایی معرفی شدند.

شاه‌ملکی در ادامه با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت خاطرنشان کرد: علاوه بر کشف تعداد ۹۹۷۸ عدد مواد محترقه، تعداد هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و یا متخلف در پی اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به لزوم همکاری با پلیس در پاکسازی محلات و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ یادآور شد: مقابله با سوداگران مرگ، خرده‌فروشان و قاچاقچیان و نیز جمع‌آوری معتادان تابلو به عنوان یک اولویت مأموریتی روزانه در دستور کار پلیس شهرستان قرار داشته که در این رابطه توفیقات قابل‌توجهی نیز حاصل شده است.