دستگیری ۲۵ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۲۵ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در روز گذشته در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اینکه جمع‌آوری معتادان تابلو و مقابله با سوداگران مرگ از نخستین اولویت مأموریتی پلیس و یکی از مطالبات جدی مردم به شمار می‌رود، در همین رابطه روز گذشته این طرح با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و همکاری رده‌های تابعه اجرا شد.

وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح، گفت: علاوه بر کشف مقداری انواع موادمخدر، تعداد چهار خرده‌فروش و ۲۱ معتاد متجاهر و فعال در امر سرقت دستگیر شدند.

شاه‌ملکی در ادامه با اشاره به عملکرد سایر رده‌های تابعه مطرح کرد: علاوه بر کشف یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سرقتی، ۴۸۰ عدد ترقه کم‌خطر و ۲۰ سی سی شربت متادون و دستگیری یک نفر در این رابطه، تعداد شش دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده استمرار داشته، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.