تا ساعت 17 انجام شد؛

مشارکت 341 هزار نفری مردم استان در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: مشارکت 341 هزار نفری مردم استان در انتخابات را تا ساعت 17 شاهد بوده ایم.

به گزارش فردای همدان، حسن رضانیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  آنچه که تاکنون در کشور و استان اتفاق افتاده است، انصافا کار قشنگی است و مشارکت مردم از صبح تاکنون غرورآفرین بوده است به طوری که شرمنده مردم می شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه همه قشر برای دادن رای به پای صندوق ها امده‌اند، افزود: روند مطلوبی را برای انتخابات در سطح کشور و استان شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه میزان تعرفه به اندازه کافی در شعب اخذ رای دیده شده و کمبود نداریم، بیان کرد: اما اگر از طرف شعب اخذ زای اعلام نیاز شود برای تامین مشکلی وجود ندارد.

رضانیا با بیان اینکه تصویر برداری هنگام اخذ رای برای عموم مردم آزاد شده است، عنوان کرد: همچنین مسابقه عکاسی نیز برای مشارکت کنندگان در نظر گرفته شده است که به بهترین عکس ها نیز جوایزی تعلق می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه تا این لحظه مشکل امنیت خاصی وجود نداشته است، گفت: البته تخلف از جمله خرید و فروش رای هست و در این راستا دستگیری هم داشته ایم.

وی با اشاره به استفاده از مدرک هویتی برای رای دهندگان اظهار داشت: بیشترین حجم استفاده از مدرک هویتی کارت ملی 85 درصد، شناسنامه 11 درصد، گواهینامه نیز 3 درصد بوده است.

رضانیا با بیان اینکه میزان رای دهندگان 51 درصد آقایان و 49 درصد بانوان بوده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون حوزه انتخابی همدان، ملایر، بهار و کبودراهنگ در میزان رای پیشرو هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت 341 هزار نفری مردم استان در انتخابات را تا ساعت 17 شاهد بوده ایم.