فعالیت ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه همدان و فامنین/ آمار رای اولی‌ها در استان بیش از ۱۵ هزار نفر است

فرماندار همدان با بیان اینکه ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه همدان و فامنین فعال است، گفت: آمار رای اولی‌ها در استان بیش از ۱۵ هزار نفر است.

به گزارش فردای همدان، مسلم مخفی صبح امروز در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای مخابرات با بیان اینکه خوشبختانه امروز روز موعود مردم ایران است تا پای صندوق‌های رای‌گیری حضور یابند، اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر سرنوشت خود را تعیین در امروز تعیین می کنند‌.

فرماندار همدان افزود: عوامل اجرایی تقریبا ۱۰ ماه است که در قالب هیات اجرایی مختلف پای کار هستند تا انتخابات به نحو شایسته‌ای برگزار شود و امروز ۳۲۲ شعبه در حوزه انتخابیه همدان و در حوزه انتخابیه و فامنین 53 شعبه فعال است.

وی ادامه داد: بیش از ۸ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در همدان دخیل هستند و خوشبختانه استقبال خوبی از انتخابات در همدان شده و پیش‌بینی افزایش مشارکت را نسبت‌ به قبل داریم.

مخفی با بیان اینکه آمار رای اولی ها در استان بیش از ۱۵ هزار نفر است، عنوان کرد: امسال ۲۰ درصد بیشتر تعرفه انتخابات در اختیار شعب قرار دادیم.

فرماندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: در مرحله اول ۱۷۵ نفر کاندیدا بودند که ۱۳۰ نفر تایید صلاحیت شدند و ۹۳ نقر باقی ماندند که با هم امروز به رقابت بپردازند.