تا ساعت 12 ظهر امروز؛

استفاده 125هزار تعرفه در استان

استاندار همدان گفت: تا ساعت حدود 12 ظهر امروز حدود 125هزار تعرفه مصرف شده است و قطعا در ساعات پیش رو شاهد یک حضور حماسی خواهیم بود.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: هر دو انتخابات مهم و حائز اهمیت هستند که با تاکیدات مقام معظم رهبری؛ مشارکت حداکثری، رقابت سالم در بین داوطلبان، سلامت انتخابات ارکان اساسی را تشکیل می دهند.

استاندار همدان افزود: ۱۴۱ دوره آموزشی در راستای توانمندسازی برای عوامل اجرایی برگزار شده است چراکه موضوع تسلط و تبحر افراد برای وزارت کشور و همینطور استان مهم بود و همگی در جهت برگزاری یک انتخابات خوب و باشکوه بوده است.

وی بیان کرد: در موضوع مشارکت افزایی ۸۸۵ نشست در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار شد که از جمله آنها رأی اولی‌ها برای ما بسیار مهم بود که با دختران و پسران برگزار شد؛ همچنین با دانشگاهیان، سمن‌ها، فرهنگیان، اصحاب فرهنگ و هنر، فعالان رسانه و فضای مجازی، کارگران و کشاورزان، روستاییان، پزشکان، اصناف و بازار، معتمدان محلات، هلال احمر، بانوان و… جلساتی برگزار شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در هفت حوزه و ۱۰ شهرستان استان همدان انتخابات در حال برگزاری است، عنوان کرد: یک‌هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رأی در سطح استان وجود دارد که 1003 شعبه ثابت و ۳۴۶ شعبه سیار در حال فعالیت است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، ادامه داد: همچنین ۴۴۵ خبرنگار در سطح استان برای کار خبررسانی و اطلاع رسانی فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: 13427 نفر اعضای شعب را تشکیل می دهند که1349 نفر نمایندگان،1346 نفر پرسنل خدماتی، 1401 نفر راننده در  شعب هستند و عوامل انتظامی 3772 نفر و ناظرین 4991 نفر و بازرسین 1523 نفر که در مجموع 27649 نفر کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: تا ساعت حدود 12 ظهر امروز حدود 125هزار تعرفه مصرف شده است و قطعا در ساعات پیش رو شاهد یک حضور حماسی خواهیم بود.