استاندار همدان رای خود را به صندوق انداخت؛

امیدواریم انسان‌های صالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند

استاندار همدان گفت: امیدواریم انسان‌های صالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در شعبه رأی‌گیری مخابرات همدان، اظهار داشت: خداوند را شاکریم یک بار دیگر توفیق حاصل شد در پای صندوق رای حاضر شدیم تا تکلیف شرعی، ملی و میهنی خود را ادا کنیم.

استاندار همدان افزود: امیدواریم انسان‌های صالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که مسیر خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کنند اگر چه همه از صالحان هستند.

وی با بیان اینکه روزهایی که انتخابات در کشور برگزار می‌شود به نوعی عید است که با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنیم، عنوان کرد: باید افراد اصلح را انتخاب کنیم تا بتوانند خدمات ارزنده‌ای را در کشور داشته باشند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه خوشبختانه با تاکید مقام معظم رهبری به حضور حداکثری در ساعات ابتدایی شاهد مشارکت خوبی از سوی مردم هستیم، ادامه داد: این حضور حداکثری و مشارکت بالا دشمنان را مایوس می‌کند.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: در طول ۴۵ سال گذشته دشمنان راه به جایی نبردند چرا که مردم ما همواره در مقابل توطئه‌ها ایستادند و روز به روز به سمت قله‌ها گام برداشتیم‌.

گفتنی است؛ استاندار همدان در ساعات اولیه انتخابات با حضور در شعبه مخابرات واقع در آرامگاه بوعلی سینا رای خود را به صندوق انداخت.