صوفی؛ مخالف افزایش سن بازنشستگی هستم

کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف افزایش سن بازنشستگی هستم.

به گزارش فردای همدان، عباس صوفی در پاسخ به اینكه نظر شما در مورد افزايش سن بازنشستگي چيست، اظهار داشت: مخالفم چراکه جوانان مشکل اشتغال دارند از طرفی کارمندان و کارکنان نیز وقتی حقوق متناسب با تورم داشته باشند راضی نخواهند بود، بیشتر کار کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس یادآور شد: افزایش حقوق متناسب با تورم و توجه به نیاز کارکنان و کارمندان مهم است و افزایش سن بازنشستگی مشکلی را حل نخواهد کرد.

وی در خصوص زیرساخت‌های ورزشی در همدان گفت: در حوزه همدان و فامنین از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی مشکل داریم و توجه ویژه در این حوزه به ویژه در بخش بانوان نشده است.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما می‌خواهیم پرچمدار استانی باشیم که حرفی برای گفتن داشته باشد و آنچه مغفول مانده را توجه كنيم افزود: سرمایه‌گذاری اسباب خود را می‌خواهد و در همه حوزه‌ها بايد لحاظ شود، همدان استان کشاورزی است اما با نبود صنایع تبدیلی مواجه است، استان گردشگری است اما بدون اينكه زیرساخت داشته باشد!وی با بیان اينكه باید حتما برنامه راهبردی واقع‌بینانه براي توسعه همه‌جانبه استان داشت خاطرنشان كرد: همدان در بخش سرمایه‌گذاری باید استان تسهیل‌گر باشد و تاکید ویژه نيز به فرودگاه داريم.

صوفی با بیان اینکه همدان بالاترین تولید سیب زمینی منطقه را دارد اما صنایع تبدیلی آن را نداریم و سیب زمینی همدان به مشهد می‌رود و چیپس می‌شود! گفت: در حوزه صنایع تبدیلی باید برنامه داشت.

وي با تاکید بر اينكه قول می‌دهم اگر به عنوان خادم مردم همدان و فامنین در مجلس حضور يابم، در حوزه سرمایه‌گذاری با برنامه پیش روم تا مشکلات را حل کنیم افزود: در گردشگری با وجود غارعلیصدر، گنجنامه و بسیاری از ظرفیت‌های تاریخی باید با برنامه بود و با داشتن ظرفیت کشاورزی مانند برگزاری جشنواره‌های گردو و سیر بدون برنامه نمی‌توان پیش رفت.