انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات اساسی مردم است

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات اساسی مردم است.

به گزارش فردای همدان، بهروز محمدی مهر، رئیس کل دادگستری استان در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان همدان ضمن اشاره به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری با بیان اینکه انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات اساسی مردم است، اظهار کرد: اقدامات اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان همدان قابل تقدیر است، لیکن باید این اقدامات تا پایان روند انتخابات استمرار داشته باشد.

محمدی‌مهر، تلاش مذبوحانه دشمنان را در کم اثر جلوه دادن مشارکت عمومی مورد اشاره قرار داده و افزود: خوشبختانه مردم شریف ما همواره در برهه‌های حساس نظام خوش درخشیدند و ثابت کرده‌اند پای نظام و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

وی الحاقات و اصلاحات مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داده و لزوم آگاه‌سازی عمومی و تداوم ارسال پیامک‌های هشداری را خواستار شد‌.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به نوآوری‌های قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: همه دستگاه‌های مسئول باید به وظیفه قانونی خویش در فراهم‌نمودن تمهیدات و برگزاری انتخابات مطلوب عمل نمایند.

محمدی‌مهر بیان کرد: نباید اجازه داد که جرم ارتکاب یافته و سپس دنبال مجازات باشیم؛ بلکه اعتقاد این است جرم در هر صورت، هنجارشکنی و نقض مقررات است و در همان ابتدای امر از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی باید پیشگیری کرد.

وی در خاتمه به ضرورت آموزش عوامل و دست‌‌اندرکاران امر انتخابات تاکید و امر نظارت و تشدید آن را ضروری دانسته و تاکید کرد: باید همه اعضای ستاد تلاش نمایند، زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم و امید دشمنان را ناامید سازند.