نماینده همدان باید قد و اندازه اش به اندازه مردم باشد/ هیچ جوانی در استان بیکار نخواهد بود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده همدان باید قد و اندازه اش حداقل به اندازه قد مردم باشد.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در افتتاحیه ستاد تبلیغاتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم امروز کسی را می خواهند که عاقل باشد، آینده نگری کند و جوانان را دریابد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در طول سه سال گذشته حقوق ۵۰۰ هزار سرباز را ۱۲ برابر کردیم، افزود: این نشان از یک حرکت قدرتمند فرهنگی است‌؛ حرکت به سمت یک نیروی نظامی حرفه ای است که فرد خودش داوطلبانه به خدمت سربازی برود.

وی با اشاره به اینکه در بالاترین درجه کشور کار می کنم و ریز ترین کارهای همدان را هم پیگیری می کنم، بیان کرد: به عنوان مثال پاس به دنبال جذب ۵ بازیکن است که این مساله را پیگیری و رصد می کنم.

حاجی بابایی در ادامه گفت: در دورترین روستاهای فامنین اعضای شورا را می شناسم و آنها هم شماره ام را دارند و این ارتباط وجود دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کارها، قدرتمند در مجلس و استان دارد انجام می شود، عنوان کرد: در تمام زمینه ها به سرعت در استان در حال رشد هستیم به طوری که سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری پتروشیمی را انجام می دهیم و همزمان با آن دانشکده نفت دانشگاه بوعلی را افتتاح کردیم.

وی با اشاره به اینکه فناوری های برتر را به استان همدان آوردیم، ادامه داد: میخواهیم هیچ جوانی در آینده در استان محتاج کار نباشد.

حاجی بابایی اظهار داشت: هگمتانه همدان در حال ثبت جهانی شدن است و به عنوان کلان شهر رشد و نمو خود را طی می کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ۵۰۰ دانشجوی پزشکی خارجی در همدان در حال تحصیل هستند و این کار بزرگی است که دارد انجام می شود.

وی بیان کرد: نماینده همدان باید از تمدن، عزت و بزرگی مردم همدان حرف بزند نه اینکه موجب ذلت و مسخرگی مردم شود.

حاجی بابایی در ادامه گفت: نماینده همدان باید قد و اندازه اش حداقل به اندازه قد مردم باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خیلی در انتخاب نماینده باید دقت و توجه کنید، آدم هایی که بزرگ فکر کنند و دید بزرگی داشته باشند باید انتخاب شوند چراکه در برابر این شهر همه مسئولیم و باید پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اینکه چرا باید بگوییم بیمارستان هزار تختخوابی و تراموا نمی خواهیم، عنوان کرد: همدان پایتخت تاریخ و تمدن است، به همه موارد نیاز دارد.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه همدان باید قله شود و از نجف تا جای جای ایران به بیمارستان هزار تختخوابی همدان بیایند، اظهار داشت: روزی که نماینده همدان شدم یک کلیومتر راه آهن نداشتیم اما اکنون دنبال راه آهن برقی برای همدان هستم تا راه همدان به تهران یک ساعت شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه آهن تهران – همدان، تهران _ شیراز و تهران _ مشهد قرار است، برقی شود‌‌.

وی با بیان اینکه هرکس بخواهد برای استان یک آجر روی آجر روی هم بگذارد، من کمکش می کنم،در پایان خاطرنشان کرد: هم این موضوع آب، چندین سال است باران نمی آید، الان اصفهان خشک تر است یا همدان؟؛ هیچ کدام از شهرستان های همدان حاضر نشدند به همدان آب بدهند اما با چه قدرتی آب را از زنجان به همدان آوردیم و قطعا باید آب، طعم بهتری داشته باشد‌.