انتخابات، مسیر حرکت را در کشور تعیین می‌کند

استاندار همدان با بیان اینکه در ایران اسلامی، انتخابات، مسیر حرکت را در کشور تعیین می‌کند، گفت: باید با شناخت، بینش و بررسی دقیق، افرادی که شایسته و اصلح هستند را انتخاب کنیم.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن تکلیف سیاسی دختران دانش‌آموز رأی‌ اولی، اظهار داشت: کسانی که برای اولین بار تصمیم به مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی کشور داشته باشند و این یک اتفاق مبارک است.

استاندار همدان با بیان اینکه در ایران اسلامی، انتخابات، مسیر حرکت را در کشور تعیین می‌کند، افزود: باید با شناخت، بینش و بررسی دقیق، افرادی که شایسته و اصلح هستند را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: سلسله جلساتی با موضوع انتخابات توسط اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش برای معلمان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و به ویژه رأی‌اولی‌ها برگزار شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: نشست با دانش‌آموزان دختر رأی اولی در راستای جشن تکلیف سیاسی به صورت مفرح و با بیان ارزش‌ها توسط اساتید دانشگاه برگزار شد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تمام رأی اولی‌ها با حضور پرشور و باشکوه در پای صندوق‌های رأی، والدین خود را همراهی کنند، عنوان کرد: خلق حماسه‌ی پُر شور در انتخابات یازدهم اسفندماه می‌تواند یک تأیید برای بالندگی، شکوفایی، رشد و توسعه کشور عزیزمان باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در طول سال‌های پس از انقلاب‌اسلامی شاهد رشد، پیشرفت و کسب مدارج بسیارخوب علم و دانش و ترقی در ایران‌اسلامی بودیم، خاطرنشان کرد: دشمنان این سرزمین و استکبار جهانی سعی در جلوگیری از پیشرفت و رشد ايران‌ اسلامی دارند.