برای استحکام ایران اسلامی، مردم باید در صحنه باشند

استاندار همدان گفت: برای استمرار صلابت و استحکام ایران اسلامی، مردم باید در صحنه باشند و مانند حماسه‌ای که در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲بهمن امسال خلق کردند، در انتخابات نیز جشن ملی اصلی را پای صندوقهای رأی برپا کنند.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست تبیینی نقش‌آفرینان عرصه ورزش استان، اظهار داشت: ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان در جامعه محل رجوع هستند و نگاه، گفتار و رفتار آنها الگو است.

استاندار همدان افزود: فرهنگ بسیار غنی و پُربار ایران اسلامی که الهام گرفته از احکام قرآن و اسلام است توانسته انسان‌های بزرگی در طول تاریخ تربیت کند.

وی با اشاره به اینکه با حمایت‌های دولت در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانان مطرحی در سطوح داخلی و بین‌المللی داریم که مایه‌ی مباهاتند، بیان کرد: احترام به میهن، اخلاق ورزشکاران است که پس از قهرمانی پرچم کشور که سنبل تمام خوبی‌هاست را می‌بوسد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امروز در مصاف سختی با نظام استکبار جهانی هستیم که نمی‌خواهند کشور ما سیادت و برتری داشته باشد، گفت: به‌رغم همه‌ی مشکلات، ایران عزیز ما در عرصه‌های مختلف برتری چشمگیری در سطح جهان دارد.

استاندار همدان عنوان کرد: برای استمرار صلابت و استحکام ایران اسلامی، مردم باید در صحنه باشند و مانند حماسه‌ای که در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲بهمن امسال خلق کردند، در انتخابات نیز جشن ملی اصلی را پای صندوقهای رأی برپا کنند.

وی ادامه داد: هر رأی در انتخابات یک تیر به قلب دشمنان است و ورزشکاران باید همانند برهه‌های حساس ورزشی، در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنند و برای وطن افتخار بیافرینند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: با انسجام ملی آحاد ملت به‌ویژه ورزشکاران، ناامیدی و یأس را بر دشمنان مستولی می‌کنیم.