برگزاری جشن انقلاب در روستاهای استان همدان

رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه فجر امسال بین عشایر و روستاییان استان خبر داد.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، حجت‌الاسلام امین رضایی‌دولت در جلسه هماهنگی کمیته روستایی و عشایری با اشاره به گرامیداشت پنجاه و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه‌های متنوع اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاخص بین روستاییان و عشایر در دهه مبارک فجر با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه قرآنی در ۱۲ رشته، مسابقه ورزشی، نشست‌های بصیرتی، زنگ انقلاب و …. شماری از برنامه‌های دهه پرشکوه فجر امسال در روستاهاست افزود: حضور مسئولان بین قشر زحمتکش روستاییان و عشایر در راستای امید آفرینی دنبال می‌شود.

رئیس کمیته روستایی و عشایر ستاد برگزاری دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان همدان انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و یادآور شد: قطعا یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.