استاندار همدان:

انفجار تروریستی در کرمان، پرده جدیدی از رذالت دشمنان را نشان داد

استاندار همدان طی پیامی انفجار تروریستی در مسیر زائران سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان و شهادت جمعی از هموطنان مان را تسلیت گفت.

به گزارش فردای همدان، متن پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان به شرح ذیل است:

“حادثه تروریستی در شهر شهیدپرور کرمان توسط جنایتکاران رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و زائران آرامگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، پرده جدیدی از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت و ندای مظلومیت و اقتدار ملت شریف ایران، این بار از گلزار شهدای شهر کرمان طنین‌انداز شد.

ملت ایران دهه‌های متمادی است که بهای مقاومت در مقابل استکبار جهانی را با خون عزیزان خویش پرداخته و هیچ واهمه‌ای از تداوم ایستادگی در این راه ندارد.

این حادثه‌ غم‌بار نشان از تأثیرگذاری شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان دارد و حقد و کینه‌ دشمنان از آن شهید عزیز و جبهه‌ی مقاومت در این حادثه تروریستی نمایان‌تر از قبل شد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان و زائران آرامگاه شهید مقاومت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام‌معظم‌رهبری، ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور استان کرمان به‌ ویژه خانواده‌ داغدار شهدای این حادثه تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن شهیدان گلگون‌کفن علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسألت می‌کنم.”