استاندار همدان:

جوان تراز انقلاب‌‌اسلامی با فرهنگ نماز تربیت می‌شود

استاندار همدان گفت: جوان تراز انقلاب‌‌اسلامی با فرهنگ نماز تربیت می‌شود.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اجلاس استانی نماز، اظهار داشت: توجه بیشتر روحانیون و حوزه‌های علمیه به مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است تا بتوانیم با پرورش نسل دینی و ایمانی در مقابل هجمه‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی شکل گرفته، ایستادگی کنیم.

استاندار همدان افزود: عبودیت و بندگی در مقابل خداوند متعال در رأس همه‌ی امور انسان‌ و حائز اهمیت ویژه است.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ پیامبران الهی هیچ اختلاف نظری با یکدیگر ندارند چراکه مقام بندگی و عبودیت الهی را درک کرده‌اند.

قاسمی فرزاد گفت: اگر بخواهیم جامعه به سمت رستگاری حرکت کند باید نماز در رأس امور باشد چراکه به تجربه ثابت شده نمازگزاران کمتر دچار انحراف می‌شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه نماز از خانه و خانواده و مدرسه و دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: فرهنگ اقامه‌ نماز به عنوان یک فرهنگ تعالی‌بخش می‌تواند زندگی فرزندان و جامعه را به صلاح و رستگاری برساند.

وی ادامه داد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در‌ مقابل تمامیت استکبار جهانی مستحکم ایستاده به واسطه‌ی توسل به اسلام، قرآن و نماز است.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: استانداری همدان و معاونین، مدیران و مسئولین از هیچ تلاشی برای اعتلای فرهنگ نماز دریغ نکرده و نمی‌کنند.