شهردار همدان:

بسیج به عنوان الگوی موفق مقاومت در جهان شناخته شده است

شهردار همدان تأکید کرد: بسیج به عنوان الگوی موفق مقاومت در جهان شناخته شده است.

به گزارش فردای همدان، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: همه مردم ایران در هر لباس، شغل و جایگاهی که هستند به عنوان بسیجی شناخته می‌شوند و برای حفظ و صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت‌رسانی هستند.
وی با بیان اینکه بسیج نماد هوشمندی و مقاومت است گفت: بسیج مایه افتخار کشور ایران است و بنای بسیج که در چهل سال پیش گذاشته شده نویدبخش امیدواری است.
حسینی با اشاره به حوزه‌های مشترک شهرداری همدان و بسیج تصریح کرد: خوشبختانه این دو مجموعه در حوزه‌های تأمین امنیت و امور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در یک راستا هستند و بسیجیان در لباس شهردار، ارتشی و سپاهی در حال خدمت‌رسانی هستند.
سید مسعود حسینی افزود: امروز الگوی بسیج در تمام دنیا شناخته شده که نمونه عینی آن در مقاومت مردم مظلوم غزه و سوریه، عراق، پاکستان و لبنان شکل گرفته و انشاءالله شاهد شکل گیری امت واحده اسلامی باشیم.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز با تأکید بر ترویج تفکر بسیجی گفت: شهرداری همدان در حوزه‌ کارهای فرهنگی به خوبی ورود پیدا کرده و انشاءالله این اقدامات تقویت شود.
سرهنگ پاسدار حسینی افزود: نقش پایگاه‌های بسیج در امور مختلف بسیار اهمیت دارد و لازم است با کارهای خلاقانه و هنری تصویر زیبایی از بسیج به مردم ارائه شود.
وی عملیات مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل را متاثر از تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: بسیاری از اندیشمندان و اندیشکده‌های غربی این مقاومت را پیروی از تفکر بسیجی می‌دانند و این تفکر است که ایران را به قدرتمندترین کشور تبدیل کرده است.
حسینی با بیان اینکه انتظارات از شهرداری‌ها زیاد است عنوان کرد: خدمت‌رسانی مطلوب شهرداری‌ها بر افزایش رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی تأثیر دارد و انشاءالله جنابعالی و همکارانتان در حوزه خدمت‌رسانی موفق باشید.