کشف ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در این شهرستان در راستای تأمین امنیت شهروندان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ ذبیح‌الله درویشی اظهار کرد: مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت انتظامی با محوریت پلیس پیشگیری در سطح شهرستان نهاوند به مدت چهار روز اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح عوامل انتظامی ۲۰ فقره انواع سرقت، ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز، بیش از ۲۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و شش دستگاه خودرو متخلف را توقیف کردند.

درویشی ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح تعدادی اقلام ضد فرهنگی، بیش از ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق، شش نفر سارق و ۳۷ نفر معتاد متجاهر و توزیع‌کننده مواد مخدر و ۵۰ از محکومان متواری دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در این طرح ۳۰ قبضه انواع سلاح سرد نیز کشف، ۱۵ محله در شهر و روستاها پاک‌سازی و ۱۷ مغازه متخلف نیز پلمب شدند در ضمن پنج باند سرقت سیم برق و تجهیزات کولر متلاشی و مالخرها هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

درویشی تأکید کرد: کسانی‌که قانون‌شکنی و هنجارشکنی کنند با برخورد نیروی انتظامی مواجه می‌شوند و با این‌گونه افراد بدون هیچ مماشاتی طبق قانون رفتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و در این راه به همکاری مردم با نیروی انتظامی نیاز است، گفت: در طول سال و به فراخور طرح‌های انتظامی شهرستان برای برخورد با ناهنجاری‌ها و مجرمان در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم موارد مختلف و مشکوک را با شماره ۱۱۰ به عوامل انتظامی اطلاع دهند تا رسیدگی شود.