نشست با صنعت‌گران برای رفع مشکلات تولید در فرمانداری تویسرکان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان، فرماندار تویسرکان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، در نشستی با صنعت گران شهرستان برای رفع مشکلات تولید شرکت کردند.       به گزارش “فردای همدان”،  در این نشست که در فرمانداری تویسرکان برگزار شد صنعت گران به به بیان […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان، فرماندار تویسرکان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، در نشستی با صنعت گران شهرستان برای رفع مشکلات تولید شرکت کردند.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”،  در این نشست که در فرمانداری تویسرکان برگزار شد صنعت گران به به بیان مشکلات تولید پرداختند و مسئولان حاضر در راستای رفع مشکلات به تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در این نشست بیان کرد: با تمام توان در راستای انجام تکالیفی که از باب اقتصاد مقاومتی برای دستگاه ها تعیین شده است و تعلق خاطر به استان برای توسعه تلاش کرده ایم و فرایندها تسریع شده است.

محمد رضا محمدی افزود: در این خصوص متعهد به اجرای ضوابط و دستور العمل ها هستیم و باید نسبت به مراجع بالا دستی پاسخگو باشیم و معتقدیم عدول از قوانین اجازه حرکت را از ما می گیرد لذا انتظار می رود واحدهای تولیدی هم منافع مردم را در نظر بگیرند و در چهارچوب قوانین و ضوابط حرکت کنند.

وی در ادامه خواستار نصب و احداث تصفیه خانه برای رفع آلایندگی پساب واحدهای تولیدی شد .

گفتنی است: در این نشست وضعیت زیست محیطی 5 طرح اقتصادی شهرستان تویسرکان بررسی شد.