استاندار همدان:

امپراطوری رسانه‌ای استکبار جای شهید و جلاد را تغییر می‌دهد

استاندار همدان گفت: امپراطوری رسانه‌ای استکبار جای شهید و جلاد را تغییر می‌دهد.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست آغاز رویداد جام رسانه‌ای امید، اظهار داشت: امروزه امپراطوری رسانه‌ای غرب و استکبار جهانی برای چپاول و غارت هرچه بیشتر در راستای منافع و مصالح نظام استکباری از طریق تبلیغات، جای شهید و قاتل را تغییر می‌دهند.

استاندار همدان افزود: برگزاری جام رسانه‌ای امید یک اقدام تحولی است و بسیج در هر موقعیتی باعث خیر است و اقدامات جهادی را بدون توقع انجام می‌دهد.

وی در ادامه گفت: ورود بسیج و سازمان فضای مجازی سراج به حوزه جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی منشأ خدمات بسیار ارزشمند است.

قاسمی فرزاد بیان کرد: برای فعالیت در حوزه‌ی رسانه‌ای انقلاب‌اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی باید در راستای منافع و مصالح عمومی حرکت کنیم.

استاندار همدان عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، ایران را از نقطه‌ی کاملاً وابسته به کشورهای دیگر در همه‌ی زمینه‌ها به اتکا به درون و جوانان این مرز و بوم و نگاه به داخل سوق داده است.

.ی گفت: نظام استکباری در طول دوران پُرافتخار انقلاب اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن نظام دینی تلاش کرده است و از تمام قدرت تبلیغاتی خود برای سیاه‌نمایی استفاده می‌کند.

قاسمی فرزاد افزود: رسانه‌ها، صدا‌و‌سیما، روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد باید هرآنچه به عنوان دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد را بیان کنند و در تقابل با رویکرد سیاه‌نمایی‌های دشمن حرکت نمایند.