استاندار همدان:

دانش‌آموزان باید به سلاح علم و دانش روز دنیا مجهز شوند

استاندار همدان با بیان اینکه امید به آینده و امیدآفرینی از شاخصه‌های دانش‌آموزان بسیجی است، گفت: دانش‌آموزان باید به سلاح علم و دانش روز دنیا مجهز شوند.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با اعضای بسیج دانش‌آموزی استان، اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی باید تا سرحد امکان و توان به علم و دانش روز دنیا مجهز شوند و جزو سرآمدان باشند.

استاندار همدان افزود: دانش‌آموزان در دوران دفاع‌مقدس برای حفظ و مانایی اسلام و کشور در عرصه‌ی نبرد حق علیه باطل شرکت کردند و امروز باید در جهاد علم و دانش برای رویایی با دشمنان ایران اسلامی آماده شوند.

استاندار همدان در اامه گفت: امروزه جبهه‌‌های جنگ و دفاع‌مقدس در عرصه‌های اقتصادی، علمی، فناوری و تجهیزاتی است.

قاسمی فرزاد بیان کرد: آرمان‌خواهی در کنار انطباق درخواست‌ها با واقعیات، یک شخصیت کامل از دانش‌آموزان می‌سازد و اگر فقط به آرمان‌ها توجه کنید و واقعیات را در نظر نگیرید، ممکن است به یأس و دلسردی مبتلا شده و از مسیر باز بمانید.

استاندار همدان عنوان کرد: سال گذشته در راستای اعزام دانش‌آموزان به سفر معنوی راهیان نور دو اردوگاه در اهواز و خرمشهر توسط مجموعه‌ی معاونت امور عمرانی استانداری همدان و شهرداری به صورت کامل بازسازی شد و با امکانات و تجهیزات بسیار مناسبی تکمیل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازدید دانش‌آموزان از غار شگفت‌انگیز علیصدر در قالب اردوهای علمی با تخفیف ۷۰ درصدی انجام می‌شود و باغ موزه دفاع‌مقدس نیز به صورت رایگان پذیرای دانش‌آموزان و اردوهای دانش‌آموزی است.