توسعه آبرسانی به روستاهای نهاوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات اجرای شبکه به طول ۵۰۰ متر و خط انتقال با لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ به طول دو کیلومتر در روستای زرین باغ به اتمام رسیده است.

به گزارش فردای همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به پروژه‌های جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در نهاوند از اتمام عملیات ساخت مخزن ۳۰۰ مترمکعبی در روستای ده موسی شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس یک و نیم کیلومتر خط انتقال نیز در این روستا اجرا شده است.

وی به اتمام عملیات حفاری چاه مکانیکی روستای توانه نیز اشاره کرد و گفت: عملیات حفر دو حلقه چاه مکانیکی روستای کرک علیا و کرک سفلی نیز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: عملیات اجرای شبکه به طول ۵۰۰ متر و خط انتقال با لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ به طول دو کیلومتر در روستای زرین باغ به اتمام رسیده است.

وی به اجرای خط انتقال با لوله پلی‌اتیلن ۱۱۰ به طول یک و نیم کیلومتر در روستای طائمه اشاره کرد و گفت: حفر چاه مکانیکی با دستگاه ضربه‌ای در روستای شیراوند و روستای گوشه بدیع الزمان نیز از دیگر اقدامات تامین آب در روستاهای شهرستان نهاوند است.