پیشرفت پروژه های جهاد آبرسانی در تویسرکان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت پروژه جهاد آبرسانی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: در راستای طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرای عملیات خط انتقال سد خرمرود به طول ۲۸ کیلومتر از جمله پروژه‌هایی است که برای آبرسانی به تویسرکان در حال انجام است.

وی با اشاره به احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در روستای اشتران عنوان کرد: عملیات اجرایی حفاری چاه مکانیکی روستای گنبله به عمق ۴۲ متر با آبدهی ۱۲ لیتر در ثانیه نیز به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اتمام حفاری چاه دستی روستای کهنوش و اجرای عملیات حفاری چاه دستی در روستاهای کرزان، وردآوردعلیا، قلقل، حاجی‌آباد، قلعه نورورز، آرزووج، خیرآباد و اشترمل خبر داد و گفت: شبکه توزیع روستای حاجی‌آباد به طول ۱۰ کیلومتر نیز اصلاح شده است.

وی به اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقال در روستای سید شهاب (مجتمع اشترمل) اشاره کرد و افزود: اجرای مخزن ایستگاه پمپاژ مجتمع اشترمل و احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتنی روستای بوجان از دیگر پروژه‌هاست.

بختیاری‌فر یادآور شد: در طرح آبرسانی روستاهای شهرستان تویسرکان اجرای اصلاح شبکه توزیع روستای کرزان و اصلاح شبکه توزیع روستای سوتلق نیز انجام شده است.