دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح کشور

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان با امیرسرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح و مشاور وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فردای همدان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان با امیرسرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح و مشاور وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در این دیدار اظهار داشت: اهتمام به ورزش در نیرو‌های مسلح یک توصیه نیست، بلکه در واقع یک وظیفه و مأموریت محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های اصلی رزم در ارتش‌های امروز جهان آمادگی جسمانی است؛ ما با در نظر گرفتن این موضوع باید بیش از گذشته به حوزه ورزش توجه داشته باشیم؛ چرا که با ارتقای توان دفاعی ما رابطه مستقیم دارد.

امیرسرتیپ دوم جمشید فولادی گفت: اگرچه امروز با پیشرفت تکنولوژی جنگ‌ها و منازعات دیگر با روش‌های سنتی گذشته که برپایه توان فیزیکی و فردی بود، انجام نمی‌شود؛ اما در عین حال ارتش و نیروی نظامی‌ای در عرصه نبرد موفق و پیروز خواهد بود که از توان رزمی بالایی برخوردار باشد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور مرتبط با نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در مسابقات نظامی ارتش‌های جهان، کشور‌هایی حائز رتبه‌های برتر شدند که از توان جسمانی بالایی برخوردار بودند و در واقع عامل اصلی در مسابقات نظامی آمادگی جسمانی و توان رزمی افراد است که سبب کسب رتبه‌های برتر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه ارتباط تنگاتنگی با نیروهای مسلح در استان داریم و همواره این آمادگی را داریم که امکانات ورزش استان را در نیروهای مسلح قراردهیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده نیروهای مسلح به دلیل سازماندهی نظام‌مند و روحیه مبتنی بر انسجام و کار تیمی، جمعیتی ارزشمند برای اجرای برنامه‌های توسعه ورزش همگانی محسوب می‌شود و این افتخار اداره کل ورزش و جوانان است که بتواند خدماتی متناسب با نیازهای ورزشی خانواده بزرگ ارتش به این عزیزان ارائه کند.

علی حقیقی تصریح کرد: حوزه ورزش نیروهای مسلح بسیار مهم است و می‌توانیم از نظرات و برنامه‌های ستاد کل برای توسعه ورزش استفاده کنیم.