مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۱ رویداد ملی و بین المللی در استان همدان برگزار شد

علی حقیقی با اشاره به اینکه این استان با داشتن زیرساخت‌های ورزشی مناسب آمادگی میزبانی رویدادهای ملی و فراملی را دارد، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۱ رویداد ملی و بین المللی در استان همدان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت:در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۱ رویداد ملی و بین المللی در همدان برگزار شد و همچنین در این مدت ۳۴۵ دوره مسابقه انتخابی استان همدان، اعزام به ۱۳۵ رقابت کشوری و ۲۵ اعزام به پیکارهای بین المللی انجام شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۴۹ دعوت شده به اردوی تیم ملی از استان همدان به ثبت رسید که ۳۲ ورزشکار موفق به عضویت در تیم‌های ملی شدند و شاهد درخشش آن‌ها در میادین بین المللی بودیم.

علی حقیقی گفت: این استان با داشتن زیرساخت‌های ورزشی مناسب آمادگی میزبانی رویدادهای ملی و فراملی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیات‌های ورزشی همدان طی ۶ ماهه نخست امسال در میزبانی این رویداد ملی عملکرد درخشانی داشتند و تا پایان سال جاری برنامه‌های گسترده‌ای خواهند داشت.

حقیقی بیان کرد: زیرساخت‌های حرفه‌ای در سطح ورزش استان وجود دارد و بر این اساس توانایی برگزاری رقابت‌های مهم بین‌المللی را داریم.

وی اضافه کرد: کمتر استانی قابلیت چنین میزبانی‌های مهم ملی و بین المللی را دارد و انتظار داریم فدراسیون‌ها نگاه ویژه به استان داشته باشند.