مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

376 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان همدان برگزار می‌شود

حقیقی گفت:‌ با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از 376 برنامه ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش فردای همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ۲۶ مهر تا دوم آبان در سراسر کشور به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و هرساله به این مناسبت برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امسال برنامه های ورزشی مناسبی در سطح استان همدان در ۲ بخش آقایان و بانوان به همین منظور برگزار خواهد شد.

علی حقیقی اضافه کرد: در برنامه‌های سال جاری همایش‌های ورزش صبحگاهی غرب کشور، پیاده روی خانوادگی در شهرستان، دو عمومی، کوه پیمائی، دوچرخه سواری، دیدار با خانوده شهدای ورزشکاران، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ورزشکاران همدانی، برگزاری کارگاه‌های ورزشی و رقابت‌های مختلف ورزشی اعم از مسابقات استانی، چند جانبه و کشوری گنجانده شده و طی این هفته اجرا میشود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:‌ با هماهنگی‌های صورت گرفته و با ارسال ابلاغیه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه نیز تاکید شده است که تمام برنامه‌های ورزشی را به صورت مدون در تمامی رده‌های سنی مختلف برگزار کنند.

حقیقی گفت:‌ با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از 376 برنامه ورزشی در این استان برگزار می‌شود که از این تعداد 296 نفر در ورزش بانوان مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین افراد جامعه برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان اظهار داشت: هفته تربیت بدنی و ورزش، فرصت مطلوبی برای آشنایی عموم با مقوله مهم ورزش و توسعه آن است، اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به عموم جامعه ورزش به ویژه قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران، روسای هیات‌های ورزشی، پیشکسوتان عزیز، افتخارآفرینان استان همدان و تمامی ورزش‌دوستان تبریک عرض می‌نمایم.