معاون سیاسی استاندار همدان:

رعایت قانون‌مداری و سلامت در انتخابات، باعث مشارکت حداکثری مردم خواهد بود

معاون سیاسی استاندار همدان گفت: رعایت قانون‌مداری و سلامت در انتخابات، باعث مشارکت حداکثری مردم خواهد بود.

به گزارش فردای همدان، حسن رضانیا در نشست مشترک تبیینی و توجیهی فرمانداران، بخشداران هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های بهار، کبودراهنگ، رزن و درگزین اظهار داشت: چهار اصل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت که مقام معظم رهبری در امر مهم انتخابات به عنوان راهبرد مشخص کرده‌اند، به طور قطع مانع از انحراف در مسیر انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: هماهنگی و هم افزایی و همراهی هیأت اجرایی با هیأت نظارت در انتخابات مورد تأکید است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: قانونمداری، بی‌طرفی، پاک‌دستی، اجتناب از موضع‌گیری‌ها و رفتارهایی که موجب برداشت جانبداری باشد از مؤلفه‌های ضروری اعضای هیأت اجرایی و معتمدان در مسیر انتخابات است.

وی گفت: مرحله پیش ثبت‌نام در سطح استان همدان بسیار عالی برگزار شد و با دو برابر شدن پیش ثبت‌نام به نسبت دوره قبل، حضور بانوان و جوانان نیز نسبت به قبل چشمگیر بود.

رضانیا در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات این دوره نیز چون گذشته از هر طیف و نگرشی ثبت‌نام داشته‌اند و از همه اقشار و نگرش‌ها در پای صندوق‌های رأی حضوری پررنگ خواهند داشت و به طور قطع مردم فهیم ایران اسلامی بار دیگر یأس و ناامیدی را با حضور پررنگ در انتخابات به دشمنان خواهد چشاند.