شهرداري نسبت به اجراي مصوبات شوراي ترافيک اقدام کند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرداري نسبت به اجراي مصوبات مربوطه در شوراي ترافيک مجدانه وارد شود چراکه اگر روزي اتفاقي بي افتد هيچ کوتاهي و کم‌کاري از چشمان بازرسان وزارت کشور و سازمان بازرسي پنهان نخواهد ماند.         به گزارش “فردای همدان”، کريم حميدوند در جلسه شوراي حمل و نقل و ترافيک […]

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرداري نسبت به اجراي مصوبات مربوطه در شوراي ترافيک مجدانه وارد شود چراکه اگر روزي اتفاقي بي افتد هيچ کوتاهي و کم‌کاري از چشمان بازرسان وزارت کشور و سازمان بازرسي پنهان نخواهد ماند.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، کريم حميدوند در جلسه شوراي حمل و نقل و ترافيک نهاوند با اشاره به درخواست برخي معدن داران و همچنين تعاوني‌ها مبني بر رفع ممنوعيت در محور نهاوند-آورزمان- ملاير، اظهار کرد: ممنوعيت تردد در اين محور تا پايان بازگشايي و رفع نقاط حادثه‌خيز اين محور ادامه خواهد داشت چراکه در آن محور شاهد حوادث و سوانح متعدد و دل‌خراشي تا قبل از اعمال اين ممنوعيت‌ها بوده‌ايم.

وي گفت: مسئله روشنايي زيرگذر کفراش مطالبه مردمي است در شوراي ترافيک استان مطرح شد و مقرر شد که اداره راه و شهرسازي هرچه سريع‌تر اقدامات لازم در اين خصوص را انجام دهد.

حميدوند در ادامه به بروز رساني و نصب تابلو و علائم هشداري و همچنين ايمن‌سازي 23 کيلومتر از محور فرعي نهاوند نورآباد که در حوزه استحفاظي نهاوند است، اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازي با توجه به اعتبار در نظر گرفته‌شده براي ايمن‌سازي محورها اين محور و نقاط حادثه‌خيز شناسايي‌شده را در اولويت قرار دهد.

وي با اشاره به کشته شدن کودک هفت‌ساله به علت عبور از عرض مجوز نهاوند-فيروزان «سه‌راهي کفراش»، گفت: اداره پايانه شهرستان با توجه به مصوبه شوراي ترافيک استان هرچه سريع‌تر اقدامات لازم را مبني بر ايجاد روگذر براي اين محور اقدام کند.

فرماندار شهرستان با تأکيد بر لزوم فرهنگ‌سازي ترافيکي قبل از هر اقدامي گفت: سالانه به‌طور متوسط 500 عدد کلاه ايمني در روستاهاي نهاوند توسط اداره حمل‌ونقل و پايانه‌ها بين واجدين شرايط به‌صورت رايگان توزيع مي‌شود اما با نگاهي گذرا متوجه عدم استفاده از آن‌ها در بين روستاييان خواهم شد.

وي در ادامه با اشاره به عدم توازن ميان توسعه ناوگان و افزايش روزافزون وسايل نقليه با توسعه زيرساخت‌ها در نهاوند، گفت: همچنان که در شوراي ترافيک استان مطرح شد نهاوند در حال حاضر داراي 4 نقطه ترافيکي است که خوشبختانه در حال رفع حادثه‌خيز بودن اين محورها هستيم.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرداري نسبت به اجراي مصوبات مربوطه در شوراي ترافيک مجدانه وارد شود چراکه اگر روزي اتفاقي بي افتد هيچ کوتاهي و کم‌کاري از چشمان بازرسان وزارت کشور و سازمان بازرسي پنهان نخواهد ماند.

وي در پايان گفت: بر اساس مصوبات کشوري از اول مهرماه سال جاري اداره راه و شهرسازي با اداره حمل‌ونقل و پايانه‌ها تفکيک و اداره راه داري و حمل نقل جاده‌اي را تشکيل و همچنين اداره راه و شهرسازي نيز به‌صورت شعبه‌اي جداگانه امورات ساخت‌وساز شهري را پيگيري خواهد کرد.