تواصی به حق و تواصی به صبر از ویژگی‌های تبلیغات اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: یکی از ویژگی‌های سازمان تبلیغات تواصی به حق و تواصی به صبر خواهد بود.

به گزارش فردای همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی در مراسم معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: اسدآباد یک شهر بین‌المللی است، بزرگان، فقها و سیاستمداران خوبی در این شهرستان بوده است.

وی افزود: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است و بارها رهبر انقلاب اسلامی در این مورد صحبت تاکید کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب گفت: اخیراً هم رهبر انقلاب اسلامی در زمینه جهاد تبیین دوباره توصیه کردند و فرمودند کار ویژه من و شما مبلغ‌ها، جهاد تبیین است هر نقصی وجود داشته از نبود جهاد تبیین و هر موفقیتی حاصل شود از وجود جهاد تبیین بوده است.

حجت‌الاسلام ارتقایی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در سه سال گذشته در عید مبعث سه بار بر موضوع تواصی به حق و تواصی به صبر داشته‌اند چون دشمن در ایران دنبال بهانه است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به رژیم کودک‌کش اسرائیل بیان کرد: ۶۳ سال اسرائیل در حال جنگ، خونریزی و کودک کشی است و یک بار جبهه مقاومت وارد آن هجمه شده است، اگر ما در خاک دفاعی حضور داشته باشیم وضعیت همان گونه خواهد بود که شاهد آن هستیم.

وی عنوان کرد: طبق سخنان رهبر انقلاب اسلامی به قله نزدیک شده‌ایم و مسیر رشد و تعالی است و باید غفلت و ناامیدی را از کشور دور کنیم و نهضت تواصی را جدی دنبال کنیم اگر اینگونه نشود امر خطرناکی برای کشور پیش خواهد آمد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در ادامه بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های سازمان تبلیغات تواصی به حق وتواصی به صبر خواهد بود و باید با این دو ویژگی از جاها با خطری عبور کنیم، بیان کرد: ما باید نسبت به فضای که برای زن به وجود آورده‌اند مدعی شویم مردم را مقابل حاکمیت قرار دادن و این نقشه کثیف و شوم دشمن است.

حجت الاسلام ارتقایی عنوان کرد: با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و با شناختن نگاه و دیدگاه اسلام نسبت به مقوله زن می‌توانیم دشمن را در نابودی نقشه‌ها از بین ببریم.