آغاز احداث مدرسه سجاديه در تويسرکان

گروه جامعه: فرماندار تويسرکان از آغاز عمليات اجرايي احداث مدرسه بزرگ سجاديه در مساحت 2 هزار و 400 مترمربع خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، حبيب موميوند در جلسه شوراي آموزش و پرورش با تبريک اعياد پيش‌ رو و هفته دفاع مقدس با اشاره به اينکه اولويت نخست ما در نظام آموزش […]

گروه جامعه: فرماندار تويسرکان از آغاز عمليات اجرايي احداث مدرسه بزرگ سجاديه در مساحت 2 هزار و 400 مترمربع خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، حبيب موميوند در جلسه شوراي آموزش و پرورش با تبريک اعياد پيش‌ رو و هفته دفاع مقدس با اشاره به اينکه اولويت نخست ما در نظام آموزش و پرورش سلامت دانش‌آموزان و فرهنگيان است، اظهار کرد: خودروهاي با کيفيت پايين براي سرويس مدارس به هيچ وجه نبايد مورد استفاده قرار گيرد.

 

وي با تاکيد بر هماهنگي و همدلي همه‌ جانبه در بازگشايي مدارس افزود: سيستم گرمايشي مدارس به منظور ايمني لازم در راستاي سلامت دانش‌آموزان و فرهنگيان بايد استاندارد باشد.

 

فرماندار شهرستان تويسرکان خواستار همکاري جدي دهياران با آموزش و پرورش شد و گفت: دهياران با کمک گرفتن از خيران و افراد توانمند روستاها به منظور کمک به مدارس روستايي تلاش کنند.

 

وي با اشاره به اينکه دولت تدبير و اميد به فرهنگيان توجه ويژه دارد نه در شعار بلکه در عمل و کار، بيان کرد: توجه وي‍‍‍‍ژه به آموزش و پرورش بايد مد نظر باشد چراکه پرورش مديران آينده کشور در آموزش و پرورش انجام مي‌شود.

 

مهندس موميوند با تاکيد بر اينکه هزينه کردن در آموزش و پرورش سرمايه‌گذاري است، اقدامات صورت گرفته در زيرساخت‌هاي آموزش و پرورش تويسرکان را خوب دانست و از افتتاح دو مدرسه و آغاز عمليات اجرايي احداث مدرسه بزرگ سجاديه در مساحت 2 هزار و 400 مترمربع و برآورد هزينه‌ 3 ميليارد توماني در هفته دولت در شهر تويسرکان ياد کرد.

 

فرماندار تويسرکان همچنين در بحث سرشماري افزود: امسال از سوم تا 24 مهر ماه سرشماري نفوس و مسکن به صورت اينترنتي و از 25 مهر الي 25 آبان با حضور ماموران سرشماري در درب منازل آغاز و همه دستگاهها موظفند در راستاي هر چه بهتر برگزار شدن اين کار تعامل و همکاري لازم را داشته باشند.

 

مهندس موميوند اظهار کرد: اگر در اين زمينه آمار دقيقتري ارائه شود مسئولان مي توانند در آينده تصميمات بهتري اتخاذ نمايند.

 

وي همچنين عنوان کرد: 40 درصد آمارگيري به صورت اينترنتي و 60 درصد توسط ماموران انجام خواهد شد.

 

مدير آموزش و پرورش تويسرکان نيز با تبريک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنيت و آسايش امروز کشور مديون جانفشاني شهدا، جانبازان و ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

 

جواد اسدبيگي با اشاره به فعاليت پروژه مهر براي بازگشايي مدارس با دو هدف ساخت‌ و ساز و تعمير و تجهيز و دو رويکرد عدالت و کيفيت آموزشي، از افتتاح سه واحد مدرسه با ظرفيت 18 کلاس همزمان با آغاز سال تحصيلي خبر داد.

 

وي مقاوم‌سازي مدرسه روستاي بوجان با مبلغ 120 ميليون تومان، آسفالت و اصلاح گچ‌کاري مدرسه سيد شهاب، ايزوگام چند مدرسه، آسفالت مدرسه عين‌آباد و دو چشمه سرويس بهداشتي مدرسه روستاي اشترمل را برخي از اقدامات آموزش و پرورش دانست.

 

اسدبيگي با اشاره به توزيع 4 هزار و 800 جلد دفتر بين دانش‌آموزان بي‌بضاعت، گفت: سنجش سلامت جسمي و رواني يک‎هزار و 170 دانش‌آموز پايه اول انجام شد.