قورت دادن یک قاشق توسط جوان تویسرکانی

با تلاش تیم جراحی بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان تویسرکان و در عمل جراحی صورت گرفته یک عدد قاشق بلعیده شده از معده یک بیمار جوان خارج شد.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تویسرکان، متخصص جراحی بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان در توضیح این خبر گفت: پس از یک ساعت و نیم جراحی، یک عدد قاشق بلعیده شده از معده بیمار جوان خارج شد و مددجو از مرگ نجات یافت.

دکتر رسول قوتی‌چوشلی اعلام کرد: بیمار جوان ساکن تویسرکان با علائم احساس بریدگی گلو و مری به بیمارستان ولیعصر(عج) مراجعه کرد که پس از انجام بررسی‌های اولیه بیمار و انجام سی‌تی‌اسکن، وجود یک قاشق در معده بیمار آشکار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قاشق و لوازم فلزی در سیستم گوارش جذب و دفع نمی‌شود و سبب انسداد دستگاه گوارش بیمار می‌شود، از این‌رو بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر(عج) مراجعه کرده بود.

قوتی‌چلشی اظهار کرد: با توجه به شرایط بیمار طی عمل جراحی که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید، با کمک تیم جراحی، قاشق بلعیده شده از معده او خارج شد.

جراح بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان درباره حال عمومی این بیمار گفت: با توجه به عمل جراحی موفق و انجام اقدامات و حمایت‌های درمانی بعد از عمل، حال عمومی این بیمار خوب است.