قتل پدر تویسرکانی به دست فرزندش

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از قتل پدری به دست فرزند خود خبر داد و گفت: اواخر شامگاه شنبه یکم مهرماه در یکی از روستاهای این شهرستان طی یک نزاع خانوادگی فرزند خانواده پدر خود را به قتل رساند.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ رضا نوری اظهار کرد: متأسفانه در پی تماس با مرکز ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک فردی حدوداً ۴۵ ساله موضوع توسط عوامل آگاهی و انتظامی تویسرکان تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از تحقیقات مشخص شد که متوفی به قتل رسیده است و در بررسی‌های پلیس فرد مظنون در کمتر از یک ساعت دستگیر شد و پس از بازجویی فنی و تخصصی صراحتاً به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه قاتل با ضربات چاقو اقدام به این کار کرده بود، افزود: در حین تحقیق مشخص شد متأسفانه قاتل فرزند مقتول است که بنا به اعترافات علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی مطرح کرد.

وی ادامه داد: کنترل خشم همیشه مسأله حساسی بوده که بسیاری از انسان‌ها در موقعیت‌های بحرانی قادر به انجام آن نیستند، در این موضوع نیز که علت اصلی آن اختلاف خانوادگی ذکر شده با گفتگوی منطقی و مشورت و راهنمایی گرفتن از بزرگان و افراد با نفوذ در خانواده و محل زندگی و در نهایت مراجعه به مراکز مشاوره خانوادگی اختلاف قابل حل بود و می‌شد از این جنایت پیشگیری کرد.