در ایام اربعین ۱۱ ایستگاه صلواتی در شهرستان بهار فعال می‌شود

فرماندار شهرستان بهار از فعال شدن ۱۱ ایستگاه صلواتی این شهرستان در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش فردای همدان، مجتبی فیض‌اللهی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم اربعین شهرستان بهار، اظهار کرد: همانند سال های گذشته خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با نهایت کمیت و کیفیت انجام خواهد شد و خادمی زوار اربعین حسینی افتخار بزرگی است که برکت معنوی آن را مانند سال های گذشته در شهرستان بهار خواهیم دید.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی و ضرورت هم افزایی دستگاه های اجرایی برای برگزاری با شکوه این آیین افزود: باید از فرصت مواکب در مسیر مراسم اربعین حسینی برای معرفی مفاخر شهرستان بهار مانند آیت‌الله بهاری، سیدمیلاد مصطفوی، شهید صوفی و سایر علما و شهدای این منطقه استفاده کرد و در کنار خدمات رفاهی، به خدمات فرهنگی نیز توجه ویژه ای شود.

فیض‌اللهی با تأکید بر اینکه دستگاه های خدمات رسان باید به منظور تأمین امنیت و ارائه خدمات به زائران با تمام ظرفیت پای کار باشند، تصریح کرد: همایش پیاده روی اربعین حسینی بهترین فرصت برای خدمت به زائران و همچنین معرفی شهرستان بوده و باید تلاش شود از این فرصت نهایت استفاده را کنیم.

وی با بیان اینکه با تمام توان برای خدمتگزاری به زوار حضرت سیدالشهدا(ع) امسال نیز مانند سال های گذشته آماده هستیم، گفت: همه خادمان در هیأت های حسینی باید بیمه مسئولیت شوند و برای این امر سامانه مورد نظر پیش بینی شده است.