سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی بوده و نیاز به حمایت مسئولان دارد.

به گزارش فردای همدان، آیت‌الله شعبانی‌موثقی، پیش از ظهر چهارشنبه، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: حجت‌الاسلام نظیری از دوران طلبگی خود تا به امروز در سنگر فرهنگی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

وی افزود: لفظ مراسم تودیع و معارفه مناسب نیست در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می‌گیرد و همه ما در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین نظیری فهم درستی از مسائل فرهنگی استان همدان دارند، گفت: ایشان می‌دانند در چه جبهه‌ای ایستاده‌اند و در کجای تاریخ ایستاده‌اند.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: اتفاقات بی‌نظیری در ستادهای مردمی نیمه شعبان و غدیر در استان همدان در چند سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ایشان به دنبال اسم و رسم نیستند، بیان کرد: در ستاد کرونا یکی از مؤثرترین افراد حجت‌الاسلام نظیری بودند البته در مستند این ستاد یک عکس از ایشان نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امیدواریم حجت‌الاسلام ارتقایی، مدیر جدید این مجموعه با روحیه‌ای که از ایشان سراغ داریم شاهد ادامه این راه باشیم.