گاز در برخی نقاط شهری همدان قطع شد

سرپرست شرکت گاز استان همدان از قطعی گاز طبیعی در برخی نقاط از شهر همدان فردا -سه‌شنبه ۱۰ مرداد- از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ خبر داد.

به گزارش فردای همدان، مجید الهیاری اظهار کرد: به منظور انجام پاره‌ای از تعمیرات اساسی جریان گاز طبیعی در شهر مریانج، روستاهای تابع شهرستان همدان از جمله سولان، برفجین، توئیجین، انصارالامام، یکن آباد، مهدی آباد و چشمه قصابان قطع شد.

وی افزود: در همین راستا گاز شهرک ولیعصر، صداوسیما، کوی رضوان، کوی صادقیه، شهرک صنعتی بهاران و نیز مشترکان صنعتی و گلخانه‌ای در این مناطق در بازه زمانی مذکور قطع است.

الهیاری درباره گازرسانی به واحدهای صنعتی از ابتدای سال تاکنون بیان کرد: امسال ۵۹ مشترک صنعتی و کشاورزی به مشترکان شرکت گاز استان همدان اضافه شده که این احتساب آنها، در حال حاضر بیش از ۴۰۹۱ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان همدان گازدار شدند.

سرپرست شرکت گاز استان همدان درباره برگزاری دوره‌های آموزشی نیروهای امدادی در این شرکت نیز خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷۳۶ نفر ساعت دوره آموزشی نیروهای امدادی شرکت گاز استان همدان برگزار و تا پایان امسال آموزش ۱۶۰۰ نفر ساعت پیش بینی و هدف‌گذاری شده است.