تامین آب شرب روستاهای تویسرکان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تامین آب شرب روستاهای تویسرکان خبر داد و گفت: تامین آب و تجهیز چاه‌های آب روستاهای تویسرکان در دستور کار است.

به گزارش فردای همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای تویسرکان بسیج سازندگی استان همدان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اقدامات و برنامه‌های مختلفی داشته است‌.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱، حفر چاه در روستاهای وردآورعلیا، قلعه نوروز، آرزوج، قلقل، اشترمل، کهنوش و حاجی آباد مد نظر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان به احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی بتنی روستای اشتران اشاره کرد و گفت: حفر و تجهیز چاه و اجرای خطوط انتقال روستای گنبله، تعویض خط انتقال شبکه توزیع و انشعابات روستای حاجی‌آباد، اجرای پنج کیلومتر از خطوط انتقال اصلی مجتمع خرمرود و اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ روستای سیدشهاب از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری مخزن ۲۰۰ مترمکعبی بتنی روستای بوجان و حفر چاه مکانیکی سازیان در حال اجراست.

بختیاری‌فر به پروژه‌های در حال اجرا نیز اشاره کرد و گفت: تعویض خط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات روستای کرزان و اجرای خطوط انتقال اصلی مجتمع خرمرود از پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پروژه‌های دیگری برای اجرا تعریف شده است افزود: احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب روستای آرتیمان، احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آب شرب روستای ولاشجرد و احداث مخزن ۵۰ مترمکعبی آب شرب روستای گاوکران از جمله این پروژه‌هاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تجهیز چاه‌های چندین روستا و تعویض خط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات چند روستای دیگر و تجهیز ایستگاه پمپاژ را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.