فرماندار همدان:

عملیات اجرایی ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در همدان آغاز می‌شود

فرماندار همدان با بیان اینکه قفل تامین مسکن در شهر همدان باز شده است، گفت: طی روزهای آینده با حضور استاندار همدان و مقامات کشوری در عرصه مسکن، مراسم کلنگ‌زنی احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی انجام می‌شود.

به گزارش فردای همدان، مسلم مخفی یکشنبه ۲۱ خرداد، در جلسه شورای مسکن شهرستان همدان اظهارکرد: با تلاش های استاندار و تشکیل مکرر و مستمر شورای مسکن زمین کافی برای تامین مسکن در شهر همدان تامین شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های گذشته آنگونه که باید در حوزه مسکن کار نشده بود و با انباشت تقاضا و کمبود زمین در همدان مواجه بودیم، تصریح کرد : همه باید منصفانه نقد کنند و بپذیرند که ساخت مسکن در همدان روندی بسیار سخت بود اما به حمدالله الان در وضعیتی هستیم که با تلاش‌ها و زحماتی که انجام گرفته می‌توان امیدوار بود که تعداد قابل توجهی از شهروندان در همدان آینده نزدیک خانه دار شود .

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده با حضور استاندار محترم و مقامات کشوری در عرصه مسکن مراسم کلنگ زنی احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی انجام می‌شود،افزود : حداقل در پنج نقطه شهر همدان پهنه‌های مناسبی از زمین برای تامین مسکن شهروندان در آینده نیز در دست پیگیری و توافق با مالکین است که با به نتیجه رسیدن این اقدامات در آینده نگرانی برای تامین زمین در شهر همدان نخواهیم داشت.

وی افزود: افرادی که در شهرک پرواز زمین می‌گیرند برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی خواهند شد.

مخفی گفت: با سیاه نمایی و اولویت دادن خواسته های شخصی و گروهی نباید ناخواسته پازل دشمن را تکمیل و در زمین دشمن بازی کنیم.