همایش آموزشی ترویجی و معرفی جدیدترین محصولات کودی تولیدی در کشور

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: متقاضیان شرکت در همایش در صورت نیاز به راهنمایی می توانند با شماره 08132646720-22 داخلی 104 تماس و یا به مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان واقع در خیابان اراک مراجعه نمایند.

به گزارش فردای همدان، بهروز الیاسی اظهار داشت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی کشور، در سالی که «مهار تورم و رشد تولید» نام گرفته، در جهت تحقق شعار سال، در حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان کودهای کشاورزی،برای افزایش تولید و متعاقب آن کاهش تورم در این بخش، با تعداد بیش از 130 تولیدکننده با 1100 محصول تولیدی، تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پل ارتباطی است بین تولیدکننده و مصرف کننده کودهای کشاورزی تا محصولات تولیدی که تائیدیه استاندارد از آزمایشگاه مجهز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دریافت کرده اند، به کشاورز و باغدار معرفی و در اختیار ایشان قرار گیرد.

الیاسی در ادامه گفت: به همین منظور، همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات کودی با حضور 18 تولیدکننده کودهای کشاورزی از سراسر کشور در تاریخ بیست و سوم خردادماه سالجاری در استان همدان برگزار می شود که از همه فعالان بخش کشاورزی استان جهت حضور در این همایش و بهره مندی از فرصت آشنایی با جدیدترین محصولات کودی و دیدار چهره به چهره با تولیدکننده و تبادل دانش و تجربه، دعوت بعمل می آید.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان بیان کرد: متقاضیان شرکت در همایش در صورت نیاز به راهنمایی می توانند با شماره 08132646720-22 داخلی 104 تماس و یا به مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان واقع در خیابان اراک مراجعه نمایند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با 90 کارگزار و عامل فروش در سراسر استان، وظیفه تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی مخصوصا کودهای کشاورزی را برعهده دارد گفت برنامه کودی استان در سالجاری 123 هزار تن می باشد که این شرکت با همه توان نسبت به تأمین به موقع آن اقدام خواهد کرد.