قتل در اسدآباد، دستگیری در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتل اختلافات ملکی که اواخر ماه گذشته موفق به فرار از صحنه قتل شده بود، خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره اختلاف ملکی منجر به نزاع و قتل در یکی از روستاهای اسدآباد در ماه گذشته و اعلام آن به مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه نزاع در محل اراضی مورد منازعه رخداده بود و طرفین نیز دارای نسبت خویشاوندی بودند، احدی از آنها دیگری را که پیرمردی ۶۳ ساله بود، با سلاح گرم مجروح و قبل از رسیدن مأموران از محل حادثه فرار کرده بود.

یاری با بیان اینکه با حضور مأموران و عوامل امدادی در محل مشاهده شد متأسفانه نامبرده فوت و پسرش نیز مجروح شده است، به حفظ صحنه قتل و انتقال مجروح به بیمارستان اشاره کرد و گفت: با حضور بازپرسی اقدامات قانونی و قضایی لازم انجام و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم که در شهرستان پاکدشت بود، شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر و به اسدآباد منتقل شد.

یاری در پایان گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.